woensdag 12 december 2018

Dagverloop

 Zolang ik zit, is het aardig te doen. Loop ik, is nauwelijks iets aan de hand. De wisseling tussen beide activiteiten is een kleine ramp. Het is weer zo'n moment, waarop je je realiseert, dat de gemiddelde auto(stoel) een ramp is, om je uit te verheffen. Voldoende gezeurd, lijkt me zo, dus ik zal de details voor me houden. Maar die soepel bewegende 'God' is iets uit een ver verleden.

 Het heeft de planning van de dag nauwelijks weten te veranderen. Het ging met nm om de staanders, nodig om de binnenplaats af te sluiten. Hoogte 240 cm. Denk niet dat Prada daar nog overheen weet te komen. Voor de rest nog allerlei kleinigheden waaronder een paar specifieke aanvullingen op het dagelijkse dieet. Voedingssupplementen. Pillen voor psychologische effecten. Baat het niet, schaadt het niet. Helaas was de winkel volkomen leeg en stond te huur. Kan ik weer opzoek naar een of meer andere plekken. Hoeveel lol heb ik van deze plek gehad? Twee jaar? En niks zeggen, hè! Had ik nog net een paar extra's in kunnen slaan.

 Nog ff de supermarkten ingedoken, een koffie genoten en toen ik buiten kwam om huiswaarts te keren, was het helemaal wit buiten. Weer een stootje winter. Drie jaar geleden dacht ik dan "Shit!" en zag me al slippen, pirouetten draaien en in de berm belanden. Nu gewoon in de auto gestapt en naar huis gereden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten