woensdag 19 december 2018

Kluskou

 Ff bijkomen mn mijn tenen, de rest valt niks tegen, zelfs het werk niet, hoewel het natuurlijk gekkenwerk blijft in deze tijd van het jaar. Staanders fixeren en dan kunnen de planken er tegen aan. Ik heb een maar moeilijk te bedwingen neiging om met foto's tegen de aannemer aan te gaan zeiken. Te flauw voor woorden en ik zal me daar ook zelf van weerhouden. Maar het is er. Als dingen misgaan ben ik niet de aangenaamste mens om mee te maken te hebben.

 Laat ik het een positieve draai proberen te geven. Als dit goed over de ronde gaat (ja, is Duits) dan geeft dat vertrouwen voor al die andere klussen, die nog liggen. Wie weet stimuleert het zelfs. Niet nu natuurlijk, maar straks na O&N.

 Mijn tenen komen weer tot leven. Tijd voor de volgende ronde.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten