donderdag 25 mei 2017

Mat

 Het weer en ik gaan gelijk op vandaag. De grijsgrauwe lucht komt aardig overeen met mijn gebrek aan interesse in activiteit. De week zit er voor mijn gevoel op. Leuk meegenomen dat het Hemelvaart is en dus iedereen een lang weekend heeft. Maar dat lijkt me eenzelfde soort toeval als de samenloop met het weer.

 De puf is op. Best het een en ander gedaan maar qua stimulans heeft het weinig opgeleverd. Tank is leeg. Mag dus zien, dat ik 'm op andere wijze weer gevuld krijg. Toch iets van vooruitgang in het systeem als je het positief wilt benaderen. Beetje terug op het Franse 2-3 dagen systeem, dan een dag of wat met andere dingen aan de gang en vooral de hort op en weer een korte werkweek. Tenminste dat zit er in mijn herinnering. Vrees dat de praktijk daar niet zoveel overeenkomsten mee vertoonde. Bezig-Weg-Bezig-Weg-etc. dat klopt wel, maar de termijnen zijn ongetwijfeld voor een deel achterafverheerlijking.

 Iets meer krant vandaag en dan zie ik de rest wel komen of ook niet. Of een boek. Dat brengt me weer bij mijn kamer, waar nog steeds geen ruk van terecht is gekomen. Misschien toch maar gewoon mee beginnen tussen alle andere bedrijvigheid door en het regelmatige gebrek daaraan, anders zie ik het er voorlopig niet van komen. Altijd weer wat anders in de paar uurtjes 'dagelijks' bezig zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten