woensdag 17 mei 2017

Bedgebed

 Dat was vandaag, tenminste het dag-gedeelte. Zien wat het morgen gaat doen. Gesloopt. Kan nauwelijks aan de fysieke inspanningen hebben gelegen. De nwe ervaringen van het voortschrijdende leven. Een pleonasme? Misschien, maar zo voelt het niet aan. Er hangen veranderingen in de lucht en dat is goed. Er zijn zaken, waar ik eindeloos tegen aan kan blijven hikken, en onderwerpen, waar ik sneller mee aan de slag ga. Zolang die laatste categorie aanwezig blijft, zal van die eerste weinig terecht komen.

 Het zal me voor het moment allemaal een worst wezen, ik ga me mijn oordoppen in stoppen en voorbereiden op de nacht. Nou ja voorbereiden op, meer overgeven aan. Een beetje wezenloos ben ik nog wel. Niet de puf meer om me daar mee bezig te houden. Misschien morgen, misschien ook niet. Beter zou het zijn, als ik het morgen vergeten ben of vergeet omdat ik er niet meer mee bezig ben. Problemen genoeg, geen behoefte ze met de haren erbij te slepen. Laat de nacht me verkwikken. Ik sta er open voor.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten