zaterdag 27 mei 2017

Lopend

 Halfweg. 12-14 km. Aardig tempo en enkel na een pauze halverwege last van een oude knie(ën)blessure. Weet direct weer waarvoor het opbouwen van looproutine bedoeld is. Deze week nog ergens over de 20 zien te gaan en dan zit ik bijna aan mijn tax per dag. Het valt me gezien de onregelmatige sessies niks tegen. Maar ja. Eenmalig of 2,5 mnd iedere dag weer is niet dezelfde koek.

 Dus ook meerdaagse sessies zullen er moeten komen èn wat nog belangrijker is: lopen met baggage. Zo licht mogelijk, max 8-10 kg, maar toch. Er zijn wat dingen veranderd in mijn fysiek en de vrg is of die geen problemen gaan opleveren. Nu heb je je armen nauwelijks nodig bij het lopen, maar dooie armen is behalve onprettig ook erg onhandig.

 Maar we blijven bezig. Het idee is zeker nog niet van de baan. Integendeel. Als de voorbereiding zo door gaat, kan ergens de komende mndn de uitrusting aangeschaft en de route in detail uitgestippeld worden. Het voelt raar aan, maar ik heb er wel (nog steeds) zin in.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten