vrijdag 26 mei 2017

Gassen

 Voorlopig de laatste massagevrijdag. De rug moet maar weer op eigen benen leren staan en de vaste afspraak begon hinderlijk te worden. De vrijdag op zich niet, die ga ik ook zeker voortzetten, maar wel het gefixeerde beginmoment, De ene keer zit ik een uur te wachten tot ik kan gaan en de andere keer moet ik me haasten om niet te laat aan te komen. Aan beide zaken heb ik een hekel.

 Vandaag lig ik aardig op schema. Tien uur. Honden verzorgd, actualiteit gescanned, ontbeten, bezig met het blog, toe aan mijn tweede koffie en nog dik een uur te gaan, waarin ik me enkel hoef af te spoelen, aankleden en in de auto stappen. Geen gehaast, geen getraineer...... Oeps, de Eon, alsof ze het erom doen. Controle gasaansluiting. Vijf mensen voor een handeling. Volgens mij wordt het gas hier te duur betaald. En ze vinden ook nog een lekkage in het door henzelf aangesloten deel. Ik wilde me net gaan douchen .. Nog 45 minuten te gaan. Wordt het een Bond-scenario of gewoon mijn gangetje???

Geen opmerkingen:

Een reactie posten