maandag 29 mei 2017

Kriebelen

 'Rommelige dag' klinkt onschuldiger dan het was. Ik heb me tamelijk ongemotiveerd door de dag heen gerommeld. Dat is andere koek. In de middag zakte de motivatie onderuit. Tijdens de afwas kroopt de vakantieneiging naar de voorgrond. Van het een kwam het ander en met het alom aanwezige internet is gauw eens hier en dan daar gekeken.

 Het moet relatief kort. Met Sammy en Katrien heb ik geen rust meer om weken en weken weg te gaan. Sowieso omdat er nog steeds niet zoiets als een goed asiel of een goede lokale vezorger is gevonden. O, eten neerkwakken wil iedereen wel doen, maar dat versta ik niet onder verzorgen en is hooguit voor een paar dagen acceptabel.

 Kortom een weekje, misschien 10 dagen. Minus reistijd heb je dan net een echte week te pakken. Tenminste vliegend. Maar om nou  bijna 24 uur met reizen bezig te zijn, notabene met tweemaal overstappen, om een stukje zuidelijker in Europa te komen, is me te gortig. Bovendien is het rijkelijk laat, de mogelijkheden beperkt en dan moet je eerst nog bedenken wat je wilt.

 Een hoop van die Middellandse zee accomodaties, want gezocht naar zon en water, blijken van die All-in dingen te zijn. Volgens mij was dat vorig jaar op de Seychellen ook het geval. Lekker met z'n allen in de rij langs het buffet. Nou nee, dus. Dus niet in 'the middle of nowhere', beetje stadten en bij tijd en wijle de kwaal van de keuze hebben, hoort er wel bij. In mijn belevening. Een terras op het terrein van een hotel is toch echt niet te vergelijken met een terras in een nabij gelegen stad(je). Na een paar dagen ken je alle gasten en hun garderobe. Maar maakt niet uit. Ik vrees, dat ik te laat ben voor deze zomer en ergens vind ik dat eigenlijk niet erg. Ergens en ergens ook weer wel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten