vrijdag 30 december 2016

Verplaatst

 Aangekomen en direct in de bar aanbeland. Nieteens op mijn voorstel. Ff wat onduidelijkheid over de toewijzing van de kamer. Volgende keer duidelijk(er) zijn in wat ik wil. Explicieter om de informatieluiheid cq vanzelfsprekendheden van de reserveringsafdeling te ondervangen. De volgende keer weer op de vijfde verdieping met de bijbehorende rust en afstand tot het grootste deel van de rest van de gasten. De luxe van de kamer zal me verder een worst zijn.

 Verkeer in de stad een chaos. Net als de supermarkt vanochtend voor vertrek. Nog nooit zo'n volle parkeerplaats gezien om van de drukte binnen maar te zwijgen. En dat (aanwezigheid nièt de drukte) omdat het voer voor de jonge katten, dat normaal gesproken voldoende is voor een week of drie tijdens ons verblijf in Wenen er helemaal doorheen was gegaan.

 Als iets nog niet op gewenste wijze is opgelost sinds mijn verkassen naar Roemenië is het de zorg voor mijn dieren, als ik er niet ben. Ik mis de kennel voor de honden en de vrije ruimte voor de katten. Wat mist is vastigheid. Iedere keer is het weer iemand anders, die je uit moet leggen, wat de bedoeling is. Èn je vooral steeds weer moet afwachten, wat er bij terugkomst van terecht is gekomen. Een vaste persoon zou al een uitkomst zijn en dan liefst iemand met een on-Roemeense instelling naar honden en katten toe.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten