dinsdag 13 december 2016

Conflictueus

  Laat ik het welbekende kringetje rondgaan. Het valt me tegen. Vanalles, ook mezelf. Zoiets. Gebeurd wel vaker. Voorspelbaar. Het gaat te langzaam. Geëmmer over geld en kwaliteit. Aangelengde wijn. De bekende zaken, maar afgezien van het stof weinig overlap met (het gebrek aan) mijn eigen activiteiten binnenshuis.

 Het beeld, dat er voor het deel te doen door derden bestaat, ontbreekt voor het binnenwerk. Zonder voorstelling van zaken kan de realisatie volgens mij moeilijk tegenvallen. Toch? Of is het het nog steeds ontbrekende plaatje wat zo tegenvalt? Eén ding is zeker, meer helderheid zou het activiteitenniveau ten goede komen. Zie de lampen.

 Maar daar zijn we d'r niet mee, want er zijn dingen, die lang en breed helder zijn en desondanks qua realisatie of afronding in het midden blijven hangen. Het vanalles willen maar daar weinig of niets voor willen doen. Willen tegen willen!! Hebben we hier de/een kern te pakken? Ik ga er straks een nachtje over slapen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten