woensdag 14 december 2016

Reukwater

 Laten we het getob met mezelf ff aan de kant schuiven. Het vorige week bestelde cadeautje voor mezelf werd gisteren bezorgd. Daar was het wachten op. Ettelijke jaren geleden bij een winkel in het Verenigd Koninkrijk gevonden nu bij een Roemeens tent. Kan ik weer een paar jaar vooruit.

 Zoekende naar het spul ben ik jaren geleden op een website terecht gekomen waar alle mogelijke geurwaters in de samenstellende delen waren ontleed, zo ook wat ik zocht. Dus nu weet ik, dat ik me bespuit met

A. Type: Aromatic Fougere fragrance
    Top notes: Lavender, Nutmeg, Bergamot, Amalfi, Lemon
    Middle notes: Carnation, Jasmine, Geranium, Lily-of-the-Valley, Clary Sage, Cyclamen
    Base notes: Vetiver, Oak moss, Virginia Cedar, Amber, Tonka bean, Firof

B. Type: Oriental Woody
    Top notes: Galbanum, Neroli, Petitgrain, Bergamot, Lemon
    Middle notes: Mimose, Iris, Violet, Sage, Rose, Geranium, Narcissus
    Base notes: Tonka bean, Almond, Oakmoss, Vetiver, Cedar

 Een hele wereld apart als je er induikt, wat ik verder niet gedaan heb. Ik ben dus weinig bloemig muv het middensegment, niet zo fruitig op wat citroen na en moet ik het voor de rest vooral doen met de associatie van een vochtig bos. Ach, het ruikt best aardig. Zo (her)ken ik me weer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten