dinsdag 27 december 2016

Have

 Heerlijk, al de beesten weer om me heen. Ik had ze nog niet echt gemist, maar dat zou niet lang meer geduurd hebben. Direct ook weer de zorgen, die je er cadeau bij krijgt. Katrien is stijf van het gebrek aan de beweging en is volgens mij net vanmiddag bij mijn aankomst onderuitgegaan bij het naar buiten lopen om te piesen. Hinkte Sammy bij vertrek, nu hinkt Katrien.

 De rasta-aanloper is na een dag of twee verdwenen, als ik het goed begrepen heb. We zien wel of hij weer opduikt. Ik acht de kans groot. De andere, mogelijk drachtige hond, Lady, was er direct weer bij, toen ik met de mijne aan de wandel ging. Zolang als ze vandaag aarzelende met het weglopen na de bak voer, heeft ze nog niet eerdr gedaan. Juultje is haar tumorachtige uitgroeisel op haar oor verloren. Morgen zien we wat dat betreft verder. Hetzelfde geldt voor de achterpoot van Peppie de Teckel.

 Alles met vier poten oogt blij met onze terugkeer. Het tweebenige deel zien we morgen weer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten