vrijdag 30 december 2016

Spenderen

 Onvoorstelbaar dat mensen, die altijd overal alles willen kopen, met een tegoedbon in een winkel rondlopen en niet tot een keuze weten te komen. Nu is kopen en kiezen niet hetzelfde, maar toch. Je zou denken, dat het zo gepiept is, maar dan verzandt het in beslissingsloosheid en is sturen en een beetje pushen gewenst. Het was notabene niet het eerste bezoek met de tegoedbon in de hand.

 Heb je dan eindelijk iets bij elkaar verzonnen, kom je bij de kassa, zijn een aantal dingen afgeprijst zonder dat dat op het artikel zelf te zien was, en die tellen dus niet mee voor de tegoedbon. Dat is cumulerende korting en daar wil de zaak niet aan. Kun je aan een nieuwe ronde langs de schappen beginnen.

 Ff de neiging gehad om naar het bed te informeren, die zaak is het, maar ik wilde me mijn dag niet bederven. Begin december had dat er uiterlijk moeten zijn, of tenminste een bericht moeten komen dat de levering helaas, helaas vertraagd is. Ik heb me nog niet met mijn gevoel mbt de tweede poging voor de levering van het bed bezig gehouden, maar dit voorspelt weinig goeds. Maar daar wilde ik dus niet mee bezig zijn. Finalement de waarde van de tegoedbon weten te compenseren met niet-afgeprijsde goederen en opgelucht de tent verlaten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten