zaterdag 31 december 2016

Eindig

 De laatste dag van het jaar. Heb de neiging om "Gehaald!" te schrijven. Nonsens en desondanks natuurlijk waar. De seconde meer gaat daar ook geen verandering in brengen. Terugblikken? Misschien straks. Nu kost het buitensluiten van de herrie in de ontbijtzaal me de concentratie op mijn woorden. Ff vergeten. Enerzijds handig dat je ongewenste zaken kunt verdringen. Anderzijds had een restantje herinnering de klap minder hard laten aankomen, toen ik bij het betreden van de ruimte tegen de geluidsmuur op knalde. En al die, vooral kleine kinderen. Ook vergeten. Volgens mij, er daagt me nu iets, had ik me nav deze ervaring voorgenomen een setting met een andere leeftijdsopbouw te zoeken voor een volgend oud/nieuwfeest. Voor de gein 'ns checken.

 Hoe ga ik de resterende 13,5 uur van 2016 stukslaan? Centrum? Krant? Boek? Niksen? Ik heb (nog) geen idee. Eerst zorgen voor voldoende koffie. Wil niet echt lukken ondanks al het rondlopend personeel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten