maandag 24 april 2017

Werelds

 Opweg naar het stadje voor een koffie mèt internet zag ik dat gewerkt wordt aan het hersteld van de verbinding tussen Coves en de rest van de wereld. Morgenvroeg weer gewoon de oude routine. Niet dat ik alleen voor de koffie die kant op ben gegaan. Mijn dagelijkse dosis chemicaliën was opgedroogd. Vrijdag geen zin gehad om bij mijn huisarts te gaan zitten voor een verlenging van mijn recept. En vandaag zit ie pas vanaf 14:00. Sowieso een weinig zinvolle activiteit. Vooral als het een uur of meer wachten kost. Het levert me een besparing van ongeveer 25% op. In absolute zin nog een 9 euro. De volgende keer misschien weer en dan zien, dat ik een recept voor drie mndn krijg.

 Al vroeg in town dus. Voor mijn doen dan tenminste. Aan de drukte te zien geldt dat voor de meeste andere mensen niet. Werk kunnen ze ook niet hebben of nu in ieder geval niet mee bezig zijn, als ze op straat staan te kletsen, inkopen doen, in de rij voor de flappentapper staan of voor hun pillen in de apotheek. Ook het café is goed gevuld en het gokgedeelte meer dan, zoals altijd wel het geval is. Vreemde economie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten