dinsdag 25 april 2017

Flodders

 Wat valt zo tegen? Maakt dat het leven schuurt ipv glijdt?

 Niet werken betekent helaas niet alleen maar leuke dingen doen. Had ik me dat bedacht? Eigenlijk wel, als ik eerlijk moet zijn. Stom hè?

 Wat je bij de werkroutine gewoon 'meeneemt' in de mallemolen van het druk, druk bezig zijn, ontwikkelt zich bij ontbrekende routine tot obstakels, omdat het wegwerken z'n vanzelfsprekendheid verliest.

 En was dat 'alleen maar leuke dingen' nou eigenlijk wel de bedoeling? Met een tuin, beesten en een locatie op het platteland? Ja, dat weekendje weg. En dat met regelmaat, zeg 2x per mnd. Dan blijven nog iets van 24 dagen over. Die ff over het hoofd gezien?

 Hoe had ik me dat bedacht? Maakt niet de indruk, dat hier denkwerk aan te pas is gekomen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten