woensdag 26 april 2017

Voortvaren

 Het blijft vooruitgaan. Driewerf hoera! Vandaag ws het probleem met de C5 opgelost. Ik was dus niet gek. Degene die ik vandaag gevraagd heb om naar het vermeende geluid te luisteren en zijn mening te geven, hoorde het gelijk. Links achter, daar waren we het ook over eens. Lagers ws. Daarna werd het verhaal een beetje vaag. Spelling zat er niet in het beoogde wiel noch in de andere drie. Maar er kon ook nog iets anders mis zijn met lagers, maar dat kwam niet echt over.

  Was ik bij mij garagist in Frankrijk geweest en hij had in het Frans gezegd "O, dat is het lager links achter.". Dan had ik dat direct voor waar aangenomen en de boel laten vervangen. Nu werkte dat anders. Twee mogelijkheden. De boel eraf schroeven en kijken. Indien probleem evident, betreffende onderdelen bestellen, dag wachten en de boel vervangen. Of direct het redelijk voor de hand liggende verhaal voor Franse koek slikken, onderdelen bestellen en morgen of overmorgen vervangen. Ik denk, dat de gedemonteerde onderdelen me net zoveel of weinig zeggen als het verhaal zelf.

 Het risico maar genomen. De kar moet betrouwbaar beschikbaar zijn. Vrijdagmorgen worden beide lagers achter vervangen. En dan hopen, dat het geluid verdwenen is. De lijst krimpt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten