maandag 24 april 2017

Nevelen

 Zonder internet heeft de laptop weinig functionele meerwaarde in mijn huidige leven. Waar is dat begonnen? Met de website voor het Franse avontuur? Aan de OudeGracht had ik niet eens een plek voor mezelf, laat staan een Pc-aansluiting. De Pc was Yoland's territorium ivm eigen bedrijf.

Waar en met wat heb ik toen mijn avonden gesleten? Enkel klussend of aan de slag in De Zaak? Zou kunnen. Vreemd. Ik heb daar geen beeld meer bij.

 De boeken en muziek zijn in feite pas in Frankrijk begonnen. Alleen stripboeken en die stonden in de slaapkamer. Da's niet waar, boeken èn stripboeken in IKEA's Billy's. Cd's waren er sporadisch.

 Raar hoeveel moeite het kost om iets van beeld bij elkaar te schrapen. Twintig jaar geleden. Slechts en vragend? Of ruimschoots en bevestigend?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten