zaterdag 15 april 2017

Werelds?

 Laat ik me nou meeslepen door de waan van de dag? Moet ik me nu iets afvragen over Noord-Korea? Begint vannacht iets wat op een derde wereldoorlog zou kunnen uitdraaien? Zoals bij alles hangt het af van wie je hoort en wat op welke manier wordt gebracht. Of ik daarin de huidige media nog kan vertrouwen, waag ik inmiddels te betwijfelen.

 Iedereen jaagt iederen op. Wat Trump gaat doen is ws net zo onvoorspelbaar, als waar de vriendjes van die plumpudding in N-Korea wel of geen boodschap aan hebben. Mij lijkt het aardig om morgen met een onverstoord gemoed eieren op elkaar stuk te kunnen slaan. Doe die derde stimulans voor economie en wapenindustrie maar op een ander moment. Ergens een eind verderop in de toekomst of, mocht het niet teveel gevraagd zijn, forget it!

 Een optimistische ondersteuning van mijn wereld- en levensbeeld is, waar ik behoefte aan heb, geen vuurwerk met onvoorspelbare afloop. Misschien ietsjes te druk geweest vandaag?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten