woensdag 1 mei 2019

Schaduw

 Waarom toch die ontevreden onderstroom. Het zou moeten aanzetten tot het naar de hand zetten van de situatie, zodat tevredenheid het resultaat is. Werkt zo niet. Loopt het soepeler verdwijnt het wat meer naar de achtergrond. Verstroeft de boel, maakt het gevoel zich weer breder. Ontevreden met wat? Ontevreden waarom?

 Weer zo'n overblijfsel van de klap in 2007? Lijkt erop, maar zeker weet ik dat niet. Misschien was het er al maar sluimerend of ben ik er nooit zo mee bezig geweest, als ik met een hoop dingen voor 2007 nooit bezig ben geweest. Maar het is er. Tijden lang het idee gehad, dat het wel zou verdwijnen. Veel is sindsdien tenslotte verdwenen of ten goede gekeerd. Dat met alles willen is misschien ook wel te hoog gegrepen. Toch zou het tacklen van dit minpuntje een hoop goed kunnen doen.

 Is natuurlijk maar een idee. Maar stel ik zou gelijk hebben. Stel dat ik dan ineens gewoon doe wat gedaan moet worden zonder er vrgtkns bij te zetten en daarin blijven hangen ipv er overheen te stappen en aan de slag te gaan. Of stel, dat ik knopen vanzelfsprekend doorhak of slepende zaken als een stofje van mijn revers sla. Het zou niet verkeerd zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten