maandag 6 mei 2019

Plekje

 Zittend voor mijn Pc-scherm zwerft mijn blik langs de muren van wat ik mijn werkkamer zou kunnen noemen als bloggen werken zou zijn. Een half 'af' boekenrek dat al twee jaar in de toptien van mijn prioriteitenlijst staat om vervangen en uitgebreid te worden. Een half Cd-rek, wat leuk bedacht was maar praktisch niet echt functioneert. Vier stapels met verhuisdozen waarin oa de geluidsinstallatie zit waarvan de boxen in een hoek staan geparkeerd. Een kattenbak. Momenteel drie of vier slapende honden (Ik heb geen zin om het te checken.). En natuurlijk een tafel met de dubbelbrede flatscreen er op en Pc-kast er onder en niet te vergeten de stoel waar vandaan ik mijn blik werp.

 Verder nog spiegels, lijsten met affiches, een antiek trapje, dito flapoor-tafel. een zwengel-grammofoon, alles opgevuld met moeilijker benoembare zooi. Ja, ik kan er makkelijk langs. Doe dat dagelijks. 's Ochtends richting de koffiemachine en 's avonds naar bad en bed. Heb al jaren in mijn hoofd hoe het zou moeten worden. Ben benieuwd wanneer dat er ooit van komt. In de loop van de zomer zou een wonder zijn. En wonderen schijnen af en toe te gebeuren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten