zaterdag 4 mei 2019

Spuugzat

 Ik geloof, ik moet de actualiteit maar ff laten voor wat ie is. Ik krijg er een sik van. Van die zg vluchtelingen die dank de vrijheid van meningsuiting in het opvangbiedende land een grote bek opzetten als ze hun zin niet krijgen. Al die lbthgatps'ers die dank het harde werk van de vooraf gaande generaties nu in een luxe leven, dat ze rechten menen te kunnen op eisen voor iedere afwijking, die ze maar weten te bedenken. Voor de antivaxxers die te stom zijn om door de complotverhalen op het internet heen te prikken en daar mee wegkomen omdat de grote massa gelukkig niet zo kortzichtig is. Het surrealisme van het klimaatdebat. De van de werkelijkheid losgezongen bestuurlijke niveau's. De EU waar zelfs navelstaren een eufemisme voor is. Etc. Etc.

 Ik zou zo snel geen alternatief weten, maar wie weet is 'zonder' wel een verrijking. Me richten op mijn eigen 1000 ofzo m2. Het zal sowieso wel mijn tijd duren, maar de richting waarin een hoop zaken wijzen voorspellen weinig goeds. Heeft veel weg van een euforische opleving voor een totale ondergang. Misschien wel jammer dat ik het nooit zal meemaken. Ik zou al die schreeuwerts wel willen zien ploeteren als het op overleven aan komt ipv van leven in de huidige Westerse decadente vanzelfsprekendheid van de overdaad. Met de bosjes zouden ze creperen, daar zou zelfs het vaccineren niks bij helpen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten