donderdag 2 mei 2019

Zwartkijken

 Slaap eindelijk fatsoenlijk en ipv tevreden te zijn vrg ik me af of het wel goed met me is. Met een behoorlijk aanslag op mijn discipline gaan er eindelijk wat kilo's buikspek verloren. Desondanks vrg ik me af of het gewichtsverlies geen signaal van een heel andere strekking is. Lekker begin van de dag is dit. Waarom het jezelf makkelijk maken als moeilijk ook kan??

 Blijkbaar is het weer tijd om mezelf dwars te zitten. Eerst al die groeiende onwil om überhaupt in beweging te komen en dat dit er nog overheen. Mag wel uitkijken, dat ik me niet mee laat sleuren. Vooral niet niksen vandaag, dat maakt het speelveld voor de verkeerde gedachten alleen maar aantrekkelijker. Al is het maar de binnenplaats aanvegen. Bewegen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten