zondag 19 mei 2019

Gezang

 Nederland heeft het songfestival gewonnen. Wanneer is dat de laatste keer gebeurd? En wie was of waren dat? Dat die ongein nog steeds bestaat. Ik heb er veel over gelezen. Ik bedoel, ik heb de artikelen over de Nederlandse inzending, zoals dat dan heet, met regelmaat voorbij zien komen. Nou niet het soort artikel, waar ik de moeite van het lezen voor over heb. Ws ben ik de enige die het deuntje nog nooit gehoord heeft. Iets zegt me, dat ik dat ook beter zo kan houden.

 Nederland krijgt het druk volgend jaar. F1 in Zandvoort en nu ook de organisatie van het songfestival nog. Alleen al om daar onderuit te komen zou je toch met opzet een paar valse tonen ten gehore brengen ipv willen winnen. Niet dat die zanger al het werk moet verzetten. Die heeft z'n werk gedaan. Nu is het aan, ja, aan wie is het nu eigenlijk? De NOS? Dat heet volgens mij anders tegenwoordig. En wat is Eurovisie als je het in Israël houdt en Australië mee mag doen??

Geen opmerkingen:

Een reactie posten