maandag 27 mei 2019

Uitgewerkt

 Bad - bed. Veel meer zit er nu inschattend niet in. Op mijn tandvlees uit de tuin gekropen en nu zien om over de rand van het bad te geraken. Niet de werkelijke toestand maar de gevoelsmatige invulling. En onkruid kan ik ff niet meer zien. Wat mij betreft mag het een dagje regenen. Niet dat de tuin daar behoefte aan heeft. De behoeftige ben ik.

 Ik zou nog weleens op mijn wenken bediend kunnen worden, want het weer wordt er niet stabieler op. Onweer hangt in de lucht en dat blijft nog wel ff zo. Veertien dagen regen met onweer of meer onweer met regen en dat wil wel. Dat is dan weer 'overdaad schaadt'. 'Een dagje' had ik het over. Het schiet niet op zo. Ik had vandaag niet voor 10 moeten werken, ik had er vandaag 10 moeten laten werken.

 In feite heeft de tuin al 2-4  weken achterstand en het ziet er naar uit, dat die achterstand voorlopig niet ingelopen gaat worden. Integendeel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten