dinsdag 28 mei 2019

Lering?

 Laat op en met de ervaring van gisteravond nog kakelvers in het geheugen twijfel ik of verdergaan in de tuin een slim idee is. Ik had er vandaag tegen zessen naast moeten staan. Op dat tijdstip had ik nog geen weet van de werkelijkheid. Dat is dan voor de rest van de zomer. Bij serieuze werkzaamheden zal het òf vroeg in de ochtend moeten gebeuren of aan het begin van de avond. Geen bijzonder inzicht. Oude koek. Het gaat alleen om het moment van de switch. Dat is dus nu (gepasseerd).

 Dus maar een pas op de plaats, denk ik, en (tegen beter weten in?) hopen dat het onweer Coves mijdt vanavond. Afwas, was, de huishoudblues kan wel weer een deuntje gebruiken. Misschien dat ik met de afwas mijn handen weer schoon weet te krijgen. Ik lijk wel een boer of automonteur.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten