maandag 6 mei 2019

Tijdvak

 Zeven jaar ...... Daar is die 'zeven' weer. Vet, mager of bouwen. Als je 'm zien wil, zie je de cyclus. Gelukkig al die jaren niet uitsluitend met bouwen bezig geweest. In dat geval had ik allang een moord gepleegd of was op een andere manier doorgedraaid. Maar, net als in 2017, zal het een genot zijn om een zomer zonder bouwactiviteiten van derden te kunnen genieten, beleven of gewoon over me heen te laten komen. Èn dat standaard vanaf nu. Te gek!

 Beetje klooien met het zwembad, de tuin en natuurlijk de verdere afwerking, waarvan de aannemer ongetwijfeld het idee heeft dat ik daar niet toe in staat ben. Volgens mij gaat dat meevallen voor mij en tegen voor hem. De klussen waar ik me om de een of andere reden niet toe in staat zag (geen ervaring, te groots, te ingrijpend, te langdurig, etc.) zijn, zover ik het kan overzien, nu gebeurd. Ik sluit enige behoefte aan hulp niet uit en afhankelijk van wat in de tuin gedaan gaat worden zou d'r ook nog iets uitbesteed kunnen worden. Maar dit jaar niet meer en de tuin heeft niks met bouwen te maken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten