maandag 13 mei 2019

Uitgebreid

 Even ingelogd op ETS2, maar daar zit niks verleidelijks in vandaag. Ik wacht daar trouwens op een update, dat zou wat dingen vernieuwen en zelfs toevoegen. Gratis notabene. Voel je je bijna in Appie Heijn.of Jumbo. De echte grote nwe toevoeging komt aan het einde van het jaar. Dat gaat dus Kerstmis worden of zoiets, als het al niet gewoon ergens begin 2020 wordt. 2020 ,,,, wie had ooit gedacht dat ik het mee ga maken? Maar dat is voor een ander stukje, bovendien eerst maar eens zover zien te komen.

 Nee, de nwe uitbreiding heet "Road to the Black sea" en gaat Roemenië, Bulgarije en het Europese stukje van Turkije omvatten. Kan ik mijn eigen wegen digitaal narijden. Benieuwd of ik die ga herkennen. Er zal ongetwijfeld een van beide hoge doorgangen over de Karpaten bij zijn en gezien de foto's ook de met Europees geld betaalde hoogstandjes (letterlijk) in het langzaam maar zeker tot stand komende snelwegnetwerk. Bulgarije is me onbekend en Istanboel al helemaal.

 Mijn voorkeur was uitgegaan naar een uitbreiding richting Spanje en Portugal. En dan niet ff lullig een paar steden in het Noorden, maar landdekkend. Van Gibraltar naar St. Petersburg. Weet niet waarom maar klinkt beter dan Amsterdan - Istanboel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten