zaterdag 25 mei 2019

Zinloosheid?

 De nachtelijke rust van een weekje geleden is nog niet teruggekeerd. Niet hard genoeg gewerkt? Blijkbaar, want ook in mijn droomwereld vannacht lopen verbouwen en renoveren. Groot huis, hele nieuwe bovenverdiepeing erop gezet incl. een dak met een constructie, waar de versie van de Notre Dame bij in het niet zou vallen als ie niet onlangs verbrand zou zijn. Huis verkocht (dat is het wensgedeeelte van de droom, denk ik) en dan de nwe eigenaar als eerste alles zien slopen, wat ik er met trots en moeite op heb gezet/laten zetten.

 Misschien is het een idee om zoals bijv. bij CNN onder het droombeeld een tekstregel door het beeld te laten schuiven met een verklaring voor wat net in het erboven getoonde beeld voorbij is gekomen. Dan zou je er nog iets mee kunnen. Nu ff verwonderd liggen denken òf en wat ik er mee zou kunnen, me omgedraaid en verder geslapen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten