donderdag 3 mei 2018

Overtijd?

 Doorzakkende wolken? Ik heb het er weleens over gehad. Het kan natuurlijk nauwelijks met tekstbestanden, maar ik zit nu bijna aan de 500 bestanden in de wolk van Evernote. Dat is nog nooit voorgekomen en ook niet bepaald slim. Dat zijn van die aantallen, die je niet ff in een avond wegwerkt.

 September 2017. Zover moet ik terug om de aansluiting met mijn Word-registratie te maken. Acht mndn ongecensureerd wel en wee. Benieuwd wat ik allemaal alweer vergeten ben. Het tekent hoe dan ook een beetje het slepende sfeertje, de stokkende voortgang in van de afgelopen mndn.

 Zien of ik het in aantallen of mndn per keer ga afbouwen. Niet dat dat wat uitmaakt. Het geeft enkel een handvat of eigenlijk een streefdoel om aan te voldoen. Ik denk eerder aan aantallen dan aan mndn. Ik ga er geen 8 avonden tegenaan gooien. Vijf lijkt me meer dan voldoende.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten