maandag 14 mei 2018

Explosiegevaar

 Een tegenslag is wel erg ongezellig, niet? Gelukkig regent het nu ook nog. Had ik me al tot iets in de tuin willen aanzetten, dan kan ik dat nu gevoeglijk vergeten. Wat nu vanmiddag? Wat wordt mijn reddingsboei? De aannemer zei dat hij tussen half twee en tweeën langs zou komen. Vast iets met de schuur. Het is nu half drie en geen aannemer gezien. Soms, hè, soms zijn er van die momenten, dat wat mij betreft de aardkloot zou mogen ontploffen. Ik zit er dicht tegen aan.

 Update: De aannemer heeft erger voorkomen.

 Naar het schijnt gaat het maandag dan eindelijk beginnen met de schuur: afbreken, oude constructie opnieuw richten en storten fundament, muren optrekken, dakconstructie + dekken en tenslotte bestrating. Dan rest ons een aantal poortdeuren (Een set in hout, een set als hekwerk), het herverdelen van de nog steeds zwervende spullen, herinrichten van een kelder, de tuinkamer, het gastenhuis en de binnenplaats. Ik wou nou al dat het Kerstmis was.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten