vrijdag 11 mei 2018

Mislukking

 Bij de vorige versie van de digitale VK kon je direct zien welke artikelen achter de betaalmuur zaten en welke niet. Met de nwe layout leek het alsof die betaalmuur niet meer bestond. Kon dat niet geloven. Vandaag mijn gelijk gekregen. Schijnbaar heb ik 7 artikelen gelezen, die ik eigenlijk had moeten betalen. De VK noemt dat een cadeau. Ik noem dat prettig, leuk meegenomen, dank je wel. Betalen? Nee, dank je.

 Zet die blauwe balkjes maar weer terug en doe ook aub dat chronologische nieuwsoverzicht weer. Een scherm of tien scrollen, om mijn eigen overzicht te krijgen, maakt me niet nieuwsgieriger. Zelfs Sigmund blijft soms bijna een week dezelfde. Nee, op deze manier gaan jullie me over geen enkele streep trekken.

 Je biedt iets aan, doet daar qua presentatie vrijwel geen ene fuck voor want digitaal, geen bezorger, geen inkt, geen papier en wil er alsnog voor betaald worden ... en dat voor van die betuttelende stukjes als "Waarom dit ... ", "Klopt dat wel ..." en "Hoe moet je, wat doen."

Geen opmerkingen:

Een reactie posten