woensdag 30 mei 2018

Op

 Me aardig door de dag heen geslagen. Kan beter, maar niet meer vandaag. Tankje is leeg en ik ga ook niet zitten wachten op Rosa's late uitlaatronde. Volgens mij piest ze nog steeds zo vaak in de nacht, omdat ze het altijd al gedaan heeft. Gewoon gewoonte. Er zit geen enkel noodzaak aan om het niet te doen. Ik kan de kranten wel weghalen, maar dat deert haar niet. De betonvloer moet op die plek doordrenkt zijn met haar urine. Kranten houden lang niet alles tegen. Ik moet me iets anders bedenken. De nacht op een andere plek doorbrengen misschien. Straffen lijkt me geen oplossing. Belonen doe ik al die enkele keer dat ze het opspaart tot buiten de poort. Veel meer heb ik voor het moment niet in de aanbieding. Prada was op haar leeftijd allang zindelijk, als je dat van honden zegt. Maar wat ik bedoel te zeggen is dus, gewoon naar bed. En wel nu.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten