zaterdag 5 mei 2018

Herstructureren

 De inventarisatielijst wordt langer. Nwe items, nwe categorieën. Nog 'slechts' 6 mndn te gaan. Net als al die andere keren, dat ik de Evernote-wolk heb leeggetrokken, is d'r weer dat moment, dat je met de neus op feiten wordt gedrukt, die je alweer vergeten bent of in de voorbije mndn zijn vervormd, meestal verzacht, verminderd, gerelativeerd. Verder natuurlijk veel van hetzelfde maar altijd weer anders. De werkelijkheid heeft ongekende creatieve krachten. Saai kan ik het, ondanks mijn gedeeltelijk streven in die richting, nauwelijks noemen.

 Gisteravond gestopt bij het begin van november 2017. Ga ik weer mee in mijn eigen jaarwisselingsmoment of val ik terug op algemene standaarden? Dat ik erover denk, zegt genoeg. Afgelopen 10 jaar niet bij stilgestaan. Ongenaakbare vanzelfsprekendheid. Dus misschien is het het moment om ook hier mijn leven de draai naar het normale te laten maken, de aansluiting weer te laten vinden.

 Ik kauw d'r nog wat op vandaag en dan zie ik vanavond wel of welke ander moment dan ook, als ik verder ga met het melken van de wolk. Eerst de rest van de dag nog. Een dag, die nog geen vaste contouren kent en ook geen neiging vertoont deze te ontwikkelen. We gaan het zien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten