vrijdag 5 augustus 2016

Vuiligheid

 Morgen weekend èn geen werkers om me heen. Het idee heeft een hoop aantrekkelijks. In feite maakt het waarschijnlijk geen ruk uit, maar voor mijn idee kan ik eindelijk doen, waar ik door de aanwezigheid van de werklui af gehouden wordt. Ach, we zullen het zien morgen. Het zou prettig zijn, zowel qua resultaat als bezigheid om een aantal uren in de tuin aan de slag te gaan. Ik kan het nou allemaal nog zien. Als ik het langer uitstel, moet ik op mijn gevoel afgaan. Lijkt me niet wenselijk.

 De uien moeten eruit, de laatste pattaten idem. De perceeltjes moeten schoongemaakt, omgespit, wat laatste dingen als sla en radijs kunnen gezaaid worden en verder grof aan de slag met de bosmaaier. Eén jaar onkruid is 7 jaar wieden, staat me ergens van bij. Hier heeft het onkruid meerdere decennia de vrije hand gehad. Hopelijk vermenigvuldigt dat niet de schoonmaakduur.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten