zondag 7 augustus 2016

Pissig

 Contemplatief de uien in de tuin ontdaan van de meeste aarde en vuile velletjes en binnen gelegd voor het laatste deel van het drogen. Een poging de dag tegen z'n eind een draai in een betere richting te geven. Maakt niet uit welke, als het maar weg is van de vandaag vergaarde ergernissen. Ik pruttel nog na. Het nablussen gaat zeker nog de hele nacht duren. Ergerlijk die mensen, die alles met een hoop ge-maar en verklaringen denken te kunnen goed praten.

 Leuk mens, zolang ze op afstand blijft en zeker niks om een dag 1:1 mee door te brengen. Laat Mariana dat taakje op zich nemen. Het is haar vriendin. Ik had het me al bedacht. Van die mensen die zogenaamd nergens moeilijk over doen, als een tank door het leven walsen en alle veroorzaakte schade luchtig wegwuiven. Tenminste denken dat te kunnen doen. Niet mijn type mens. Had deze bevestiging van mijn gelijk ook liever niet gehad.

 Discussie is zinloos. Je krijgt iemand niet aan haar hoofd gepeuterd, verstand acht ik in deze afwezig, dat iets voor jouw meerwaarde heeft, wat in haar ogen enkel voor gebruik is bestemd, als ze niet eens de moeite doet om te vragen of het geen probleem is, als ze er gebruik van maakt. Je ziet, de brand laait weer op. De uien hebben geen effect gehad. Laat ik hopen, dat de nacht zijn werk doet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten