zondag 7 augustus 2016

Strohalm

 Nu een leuk, luchtig, opbeurend verhaaltje. Desnoods iets op rijm. Of Tv. Jammer dat die er niet is. Komt niet vaak voor, dat ik dat als zodanig ervaar. Maar een film met een hoop in het stof bijtende acteurs zou welkom zijn. Losjes vanuit de heup met lood strooien of een flitsende demonstratie van vlijmscherp Japans snijstaal. Zo'n film met een totaal gebrek aan subtiliteit. Clint Eastwoord of Charles Bronson in hun betere tijden. Ongetwijfeld bestaan er tegenwoordige alternatieven, maar die zijn mij niet bekend. Misschien kan ik op die manier indirect mijn agressie kwijt. Is natuurlijk ook mogelijk op mijn laptop, maar dat vraagt teveel gedoe voor die ene keer, dat ik daar behoefte aan heb. En als je er dan weer eens gebruik van wilt maken, zul je zien, dat er weer een hoop veranderd is. Nee, gewoon een aan/uitknop en een rijtje zenders of een Dvd-speler, dat mag ook. Is nog idealer dan een Tv. Geen gezoek, geen ongewenst geouwehoer, schijfje erin en en laat het gewenste maar komen. Nu ff wat bloed en rechttoe, rechtaan rechtvaardigheidsstreven, over het algemeen echter het betere animatiewerk zoals Ice age of het spul uit de oude doos à la Tom & Jerry.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten