woensdag 10 augustus 2016

Kwijt

 Het heeft een jaar en vier mndn geduurd, maar in alle onorde in nu toch iets kwijt geraakt. Niet onmisbaar maar irritant, want nog gebruikt ergens eind vorig jaar of misschien zelf begin van dit jaar. Het verdelen van de persoonlijke zooi en mn de papierellende over twee plekken heeft de met enige moeite in stand gehouden controle weten te ondermijnen. Franse cheques moet ik, als het goed is, niet meer nodig hebben, behalve aanstaande vrijdag, als ik het laatste akkefietje met de belastingen in St. Yrieix hoop af te kunnen handelen op de door mij gedachte wijze ipv in de lijn van de de trut, die haar minderwaardigheidsprobleem probeert te compenseren over de rug van de belastingbetalers.

 Maar dat terzijde. Het ging over het chequeboek, waar ik nu ff helemaal niet meer weet, waar ik het zou moet zoeken. Ik kan natuurlijk alles over hoop gaan halen, maar zit nou niet om tijdverspilling te springen. Het kan ook zonder. Heb ik even de tijd, totdat de rekening ergens in de komend mndn wordt opgeheven. Vrees dat ik dan het restant van het chequeboek zal moeten opsturen. Wie weet heb ik het dan alweer teruggevonden, omdat EINDELIJK alles een plekje heeft gevonden, de hele chaos waar nodig opnieuw is geordend en het leven niet meer om het omzeilen van gestapelde dozen draait. Zou het werkelijk?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten