donderdag 18 augustus 2016

Accentverlegging

 Geen ongewenste verstoringen meer gehad vandaag. Tenminste, ach, laat ook maar. Voordat alle eigenheden hun plekje hebben verkregen en gerespecteerd worden gaat langer duren dan het inruimen van het boekenrek. En ook dat moet nog steeds gebeuren. Het wordt tijd, dat serieus werk gemaakt wordt van inrichten en samenleven. Het hangt niet echt met elkaar samen, maar het eerste maakt het laatste een stuk overzichtelijker dan de hindernisbaan, die nu nog steeds het grootste deel van het vloeroppervlak in huis beslaat.

 Twee belangrijke hinderpalen zijn aan de kant. Nederland is bezocht en Frankrijk is afgehandeld voor het moment. Volgende punt van aandacht is de Peugeot. Die moet voor volgende week woensdag Roemeense platen hebben. De daarvoor beschikbare 8 weken zijn als los zand door mijn vingers geglipt. Gelukkig is het meeste gedaan en zou morgenochtend de rest geregeld kunnen worden. Dan moet voldoende ruimte in mijn hoofd ontstaan om me op andere slepende zaken te gooien met tuin en inrichting als zwaartepunten. De rest ga ik niet opsommen. Die moet maar gewoon wachten tot het niet anders meer kan of ik toe ben aan het verzetten van mijn zinnen. Er is tenslotte meer te doen, dan alleen de 'noodzakelijkheden'. Laat ik die fout niet weer maken. Dus verder met de volgende étappe in het vormgeven van het ritme van mijn nieuwe leven en niet enkel de inrichting van een stel kamers.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten