zaterdag 31 augustus 2019

Bijscholen

 Nu weet ik wat een inlaatventiel is ...of 'electro valve' in het Roemeens. Een halve wasmachine moeten slopen om het ding gedemonteerd te krijgen. En dan zat het ook deels nog vast met een tie-warp. Zou dat origineel zijn? Candy kwaliteit?

 Te meten viel er niks. Mag hopen, dat ik dat goed gedaan heb. Mij ontbreekt de ervaring om dat te staven. Maar 'niks' is fout, dus het ding moet vervangen. Gelukkig ook nog kunnen vinden en bestellen. Tenminste iets wat er verdacht veel op leek, maar ook weer niet 100% identiek was ondanks de kloppende produktcode van de fabrikant.

 Als dat straks goed gaat sta ik in het dorp als wasmachinereparateur te boek. Alsof ik niet al genoeg te doen heb, waarmee ik mezelf van mijn werk af weet te houden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten