vrijdag 16 augustus 2019

Alledaags

 Rosa is niet bij me weg te slaan. Scarlett bekwaamt zich in het vangen van vliegen. Sissi blijft nog steeds liever buiten dan binnen. Snoepie accepteert het kleintje, laat met zich sollen en gaat ondertussen haar eigen gang. Bobby ligt dankbaar en tevreden ergens in een hoek. Prada houdt het geheel in de gaten en Mopke zou wel willen, dat de gezusters meer tot spelen bereid waren. De  beestenbende is teruggekeerd in hun normale dagelijkse doen en laten.

 Zover ben ik nog niet. Al een eerste poging ondernomen om mijn openstaande rit in ETS2 uit te rijden. Na een paar uren (in-game) de truck bij een tankstation geparkeerd. Het enerveert meer dan het relaxt. Te vroeg dus. Ben trouwens benieuwd (was ik al) naar de DLC 'Road to the Black Sea'. Het kwam al dichtbij door het feit, dat oa Roemenië aan het wegennet wordt toegevoegd. Na de rit van afgelopen week en de rondrit in juni wordt het alleen nog 'spannender' om te zien wat de bouwers van het spel van de wegen hebben gebrouwen. N-Z snelwegen zijn er niet. Om dus door Roemenië heen te komen richting Bulgarije ontkom je niet aan routes als Sibiu- Pitesti of Brasov-Ploiesti. Over Timisoara (Oradea- Arad) is weliswaar deels snelweg maar gaat naar Servië. En helemaal oostelijk is er nog Bacau - Buzau, maar die route ken ik (nog) niet.

 Ik kan me beter tegen de bonen aan bemoeien, denk ik. De Franse 'Haricots verts'-versie. Potten vullen. Geplukt zijn ze. Het tempo van net voor het vertrek heb ik nog niet te pakken. Hoeft natuurlijk ook niet. Geen tijdslimieten in zicht.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten