zondag 25 augustus 2019

Structureren

 De dood maar ff naar de zijlijn werken. Gaat niet helemaal lukken met het condoleren vanmiddag en de begrafenis morgen, maar weg van de voorgrond zou wel prettig zijn. Genoeg Weemoedt en Dorrestijn voor het moment. De zon schijnt, Al weer dagen niks in de tuin gedaan. Kan sinds gisteren weer de bodem van het zwembad zien. Misschien een idee om dit jaar alsnog de stofzuiger aan te sluiten. Het stofzuigeren had vorig jaar een weldadig relaxerend effect op mijn gemoed. Zou het effect tot herhaling bereid zijn? Ooo, en de wasmachine niet vergeten.

 Het is chaos in en om me heen. Ik doe vanalles maar het verband, de structuur ontbreekt. Ik produceer losse eindjes. Hap, snap. Nog net geen kip zonder kop. Laat ik proberen er weer wat lijn in te brengen. Ordnung muss sein, tenslotte. Hoewel, chaos schijnt de meest natuurlijke van alle toestanden te zijn. Maar dat is zo'n oud verhaal, dat iedere keer op de verkeerde momenten opduikt. Laat ik me met die natuurlijke chaos bezig houden, als ik alles weer op orde heb!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten