donderdag 29 augustus 2019

Naschrift

 Nou, daar zit ik dan. Ouderloos kind. Gelukkig heb ik de leeftijd ervoor. Nu is het afwachten tot me iets van een programma wordt gepresenteerd of in het theoretische geval gevraagd wordt wat me het beste zou uitkomen. Als ik goed begrepen heb, gaat er wel sectie verricht worden. De argumentatie kan ik niet helemaal volgen, iets met borstkanker en erfelijkheid. Alsof dat uit een sectie naar voren kan komen of de doodsoorzaak zou zijn geweest. Naar mijn idee gaat dit een hoop heisa voor nop worden. Hoewel een eventueel resultaat natuurlijk helderheid zou kunnen geven, is de kans groot, dat het blijft bij mogelijkheden en en waarschijnlijkheden. Maar oké, ik ben slechts één van de vijf, die zijn mening mocht geven.

Opgehouden met vluchten zoeken. Er komen is niet het probleem. Mogelijkheden zat, zeker met tussenstop. Dus eerst maar eens afwachten welke datum de rest in z'n hoofd heeft. Dat maakt het zoeken en mn beslissen een stuk simpeler.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten