vrijdag 23 augustus 2019

Reizen

 En wat doe je dan? Je kijkt eens naar de vliegverbindingen richting Nederland. Ik woon niet binnen loopafstand van moeders zoals de rest van het gezin. Als de nood aan de man komt zijn er een hoop mogelijkheden, maar de meest voor de hand liggende is Cluj- Eindhoven met Wizzair. Op begin en eindpunt ff rijden, maar verder zonder gedoe.

 Mogelijkheden: Dinsdag 27, donderdag 29 en Zaterdag 31/8. Qua  prijs heb je weinig te makken. Het is sowieso al niet de goedkoopste verbinding en dan ook nog op het laatste moment. En het zal qua moment nog later worden ook. Definitief te plannen valt er tenslotte nog niks en in Nederland gaan zitten duimendraaien is ook niet de bedoeling. Rare praktische zaken.

 Naar Nederland wilde ik sowieso en sinds de toestand met mijn moeder heb ik dat voor me uit geschoven. Dus hoe, waar en voor hoelang zijn vragen die op het allerlaatste moment in gevuld gaan worden. Naar Utrecht wil ik hoe dan ook. Dat wordt treinen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten