vrijdag 30 augustus 2019

Dringen(d)

 Weet niet wat het is, maar iets in me wil wat met grootse gebaren. Helaas gaat zoiets nooit met een toelichting gepaard, dus ik mag uitzoeken wat hier de bedoeling is. Ik heb niet het idee, dat ik iets speciaals met de begrafenis wil of in dat kader ineens op mijn strepen wens te gaan staan en dingen op mijn manier geregeld zou willen zien. Neuh. Dat zou te dom voor woorden zijn en daar kan ik me dan ook niks bij voorstellen.

 Het is meer een terugkoppeling naar het nu en dan mn hier. Een 'Zie het gaat ooit voorbij zijn, dus misschien is het een aardige om af te ronden wat afgerond moet worden'. Bovendien zou dat eindelijk de rust geven om het gewenste leven te leiden. Ha, ha, maar toch.

 Iets met focus zou een aardige zijn.  Focus, invullen cq vormgeven en uitvoeren. Voor de Kerst alles wat gedaan moet worden gedaan hebben. Da's groots en slikken. Maar waarom niet?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten