donderdag 29 augustus 2019

Geblokkeerd

 Lamgeslagen mag ik mezelf noemen. Vooruit noch achteruit zit erin. Iets doen. Iets regelen. zou goed doen. En dan niet de afwas, maar vliegtickets. Dit afhandelen, achter me kunnen laten. Ik zal zo snel niet meer in Zuid-Limburg terechtkomen. En als, dan meer voor Aken en Maastricht dan voor een groot deel van mijn directe familie.

 In afwachting van meer duidelijkheid omtrent de begrafenis gooi ik af en toe een blik op de vluchtmogelijkheden. Bedacht me dat Sibiu - Maastricht de meest ideale optie zou zijn. Maar om daar nou voor over München èn Rhodos heen te vliegen en terug over Faro, Lissabon en Bazel, gaat me te ver. Schiphol als aankomstplek is misschien minder rampzalig dan als vertrekpunt, maar ideaal is het niet. Hetzelfde geldt voor Dortmund, Keulen en Brussel. Eigenlijk is alleen Eindhoven een serieuze optie, maar de eerst mogelijke vlucht is dan pas volgende week dinsdag. Maar wie weet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten