zaterdag 15 september 2018

Prioriteren

 Het blog overruled. Tijd kun je nu eenmaal maar één keer besteden, lijkt daarin wel wat op geld, en vanochtend waren de uren nodig voor het koken. Achteraf had ik met minder kookactiviteit af gekund, maar dat is achteraf. Je moet dan de lol van het doen loskoppelen van wat met het resultaat gebeurd. Zoiets als 'Live for the journey and not for the destination'. Deels lulkoek maar ook met een kern van waarheid.

 Ik heb met veel plezier anderhalve dag in de keuken gestaan. Gemaakt wat ik me bedacht had en met een resultaat dat er mocht wezen. Dat de werklui mietjes blijken aan tafel ipv houthakkers, dat weet ik nu voor de volgende keer. Het waren ook bijna de helft minder mensen dan de bedoeling, scheelt natuurlijk ook. Neemt niet weg, dat we een zeer geanimeerde lunch hebben gehad, maar dat is met Mariana aan tafel een voorspelbare uitkomst.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten