dinsdag 25 september 2018

Neerwaarts

 Mijn best gedaan, maar uiteindelijk heeft het mijn dag en mijn stemming bedorven. Slecht. Stom! Maar niks meer aan te doen. Natuurlijk geen reactie op mijn e-mail. Dit soort instanties kennen geen eigen verantwoordelijkheid, enkel regeltjes waar ze zich bij gebrek aan ruggegraat achter kunnen verschuilen. Regeltjes waar je volgens mij eerst aan refereert, voordat je ze toepast. Kan me niet heugen, dat ooit sprake is geweest van de consequentie van het opheffen van de rekening. Maar dat gaat alweer in een richting, waar ik helemaal niet naar toe wil.

 Gelukkig morgen een hoop andere dingen te doen. Kan deze zooi terug waar ie hoort; aan de zijlijn. Dat Rosa, die trut, vandaag ergens het grootste deel van haar hechtingen eruit heeft getrokken is een stuk belangrijker om aandacht aan te besteden. Krijgt ze alsnog een toeter om haar kop. Leuk is anders, maar, dan had ze van de hechtingen af moeten blijven. Het genezingsproces is gelukkig al een eind gevorderd. De buikwand lijkt dicht. De flexibele buitenhuid helaas nog niet. Dat wordt dus een lelijk uitstulpend litteken, dat hopelijk naar verloop van tijd door het lichaam zelf wordt rechtgetrokken. Bij Prada is dat tenminste het geval geweest. Maar die had slecht 2 of 3 hechtingen eruit getrokken en niet het merendeel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten