zondag 30 september 2018

Pretentieus

 De 150 ga ik niet meer aantikken deze mnd. Ik had me in de laatste dagen het opentrekken van een goede fles champagne beloofd, als dat zou lukken. Slaat nergens op, maar voor een goed glas champagne is elke reden een goede reden. Volgende keer beter? Mag hopen, dat dit soort aantallen geen gewoonte worden. Ik ben er zelf bij, zou je zeggen, maar toch werkt dat redelijk onafhankelijk van wat ik wil of niet. Geen serieuze inspiratie-dip gehad deze mnd, dat scheelt, had er lol in en er was meer dan genoeg te verhalen. Een soort van samenloop der goede omstandigheden. Blogomstandigheden wel te verstaan en niet de normale omstandigheden des levens. Niet dat daar veel aan op te merken was. Ja, dat gek*t met de bank, voor de rest alleen maar oude koeien op het droge. En met die 'koeien' blijf ik ook volgende mnd bezig, vrees ik., weet ik wel zeker. Het zij zo.

 Het meest vervelende is, dat er nog steeds vrijwel geen ruimte is om zelf zaken mbt de schuur aan te pakken. Ja, de rommel van de werklui opruimen, meer zit er niet in. Ik kan het hout van het voorjaar nog steeds niet hakken of het hout van vorig jaar terug naar binnen leggen, omdat de bestrating nog ontbreekt. Kan niks met het maken van afscheidingen omdat de werklui nog steeds rondom het hele gebouw bezig zijn en bouwmaterialen af te sluiten doorgangen blokkeren. Ik wil, maar ik kan niet. Als ik straks kan, wil ik niet meer. Dat zit er dik in.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten