donderdag 13 september 2018

(On)gewoonte

 Vanalles aangezwengeld en opgepakt in de voorbije week en het ook weer zo uit mijn handen laten vallen. Ik kan me zelfs niet kwaad maken over de ongehoorde reactie van de Franse belastingdienst, dat ze zich niet verantwoordelijk achten voor bankonkosten, die ze wel met hun misplaatste actie hebben veroorzaakt. Toch 126 euro. Normaal zou ik ontploft zijn. Verder als een pufje is het nu nog niet gekomen. Het broeit, Dus er is nog hoop.

 Ff doorpakken en niet alles weer op z'n beloop laten. Waarom moet je je daar toe aanzetten. Is toch vreemd. Zoiets als opstaan maar je niet aankleden en omdat je niet aangekleed bent de deur niet uit gaan, terwijl je dat eigenlijk wel wil en misschien zelfs zou moeten. Mezelf dwars zitten. Zo ken ik me weer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten