zondag 31 juli 2016

Verwantschap

 Dat schiet weer niet op. Laat ik het afweten, doen de pageviewproducenten hetzelfde. Niet geheel onlogisch, maar ik blijf me afvragen hoe dat qua controle van mijn productie en de registratie in de statistieken precies werkt. Iedereen aangesloten op een feed? Zonder bericht geen blik? Moet bekennen, dat ik daar bar weinig ervaring mee heb, want het aantal blogs van derden, waar ik zo af en toe een blik op werp is al tijden geslonken tot het overweldigende aantal van 1-tje.

 Goed. Minimale productie dus en met reden, maar wat zegt dat? Niks = niks, zelfs als daar een verklaring achter schuil gaat. Wij gaan niet doen, wat me veruit het meest stoort bij anderen, als iets niet op afgesproken wijze gebeurd en dan als commentaar een "Ja, maar ..." opgedist wordt. Gelukkig heb ik over het blog enkel afspraken metzelf en niet met andere partijen. Misschien hou ik een soort pretentie in de lucht, maar beloofd is er niks.

 Meestal is het trouwens een positief signaal, als de productie van stukjes hapert of uitblijft. En nu dus ook. Gewoon andere dingen te doen. Kan gebeuren. Lezen bijvoorbeeld. Ouderwets, een boek in 24 uur. Hendrik Groen. ongetwijfeld een pseudoniem, maar een aanrader. Ik voel enige verwantschap met de gepresenteerde hoofdpersoon al scheiden ons een paar decennia en hebben onze werelden weinig gemeen. Zijn observaties vanuit het verzorgingsthuis maken me bijna jaloers, hoewel het idee daar te zitten me een benauwder gevoel geeft dan tijdens een paniekaanval.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten